Известие

Collapse
No announcement yet.

Абсурден страничен наклон на задните колела?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Очевидно тримата "майстори" нямат опит с такава кола.
    Дай им да прочетат внимателно пост № 12 на колегата Жоро и белким се сетят, какво трябва да направят.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Регулирайте наклона от планката, смени горния носач или да го изправят и ще се оправи наклона. За сеенето или е от нещо разбито или сходимоста на колелата не е в граници.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #18
        Дай я на някой скрапер, той ще и се радва.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Като купи колата, имаше ли ги споменатите проблеми!

          Comment


          • #20
            Според мен трябва да се сменят унибалите (шарнирни втулки). Същите се монтират и на Мерцедес 190, 124, Е-класа.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Vasilii Покажи съобщение
              Според мен трябва да се сменят унибалите (шарнирни втулки). Същите се монтират и на Мерцедес 190, 124, Е-класа.
              Ние това много добре го знаем,жокер ни не требе.
              Проблема не е от тях.
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #22
                Скърцане в задният мост чува ли се,

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Vasilii Покажи съобщение
                  Скърцане в задният мост чува ли се,
                  Vasilii ?
                  Можем да напишеме докторат по задно окачване на 166-ца.
                  Прочети темата от начало ако не си го направил вече.
                  Резко влизаш в раздела,ама проблема не от това за което си мислиш.
                  Last edited by Linkestis; d.m.y г., 00:27.
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #24
                    Проблема се оказа некачествени скърцащи втулки, андро като влезе ще ви разкаже с подробности.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      Е добре де...нали не било от тях сменени,проверени.Аз се заяждам с колегата че не е от тях,умуваме за удари,криви носачи и какво ли не,пък накрая унибалите??!?!!?!?7
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Проблема се оказа некачествени скърцащи втулки, андро като влезе ще ви разкаже с подробности.
                        А такааа, не може да бъде!
                        Вече съм на мнение , че "майсторите" и авточастите нарастват пропорционално с всеки един нов колега, но в каква посока ...

                        Comment


                        • #27
                          Мистерията е разрешена, както и проблема. Върнах се в правата вяра след като посетих нормален фирмен сервиз, дето правят само италиански коли, да не кажа предимно Алфа. Сложиха ми нови втулки на шенкелите, макар мойте да бяха на 2000 км, щото ги поръчах от АХМ и не бяха разбити-просто са толкова некачествени и меки, че все едно ги няма. Нови втулки, добър баланс и сходимост и колата ми върви като танк. Смея да кажа,че дори като я купих не вървеше толкова добре. Ако питате за страничния наклон - крив горен носач на задно ляво колело. Тия които заложиха на това- пИчелят. Крив е с милиметър, в следствие от удар и това дава отклонение от 7 минути от градуса при колелото над допуска. Ще купя втора ръка и готово. Извода от цялата процедура, дето накрая ми излезе 300 кинта от обикаляне по сервизи и купуване на 1/3 от цената на частите е - само в читави сервизи и само качествени части. Втулките бяха 40 лева от LEMFÖRDER, а смяната им още толкова. За сравнение тия от АХМ бяха 15 лева парчето. Първоначално ги отхвърлих защото ги смених преди 2 месеца и не допусках че може да е от тях.
                          Ще снимам разпечатката от сходимостта. Прави ми впечатление, че е правена с италиански лицензиран софтуер, ако има някакво значение това.
                          Благодаря на всички, които се включиха с предложения и съвети
                          Last edited by andro88; d.m.y г., 12:43.
                          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                          Comment


                          • #28
                            Когато купих колата, след преглед в сервиз, я закарах на лисан да я обслужи. Покарах я няколко седмици и забелязах, че колата има въпросния наклон, но не толкова явен като на колегата. После се появи скърцане отзад и аз си викам - тампони. Пак при лисан и човека каза, че отзад е доста зле и трябва всичко без 2 носача да се смени. (Не знам оня на Гара Искър в сервиза кво е гледал, ама айде...)
                            Не знам кое от всичко сменено е било причината, но сега отзад е като конец право и в линия.

                            Comment

                            Working...
                            X